Srpen 2012

Co bych chtěla zažít v Americe?

9. srpna 2012 v 15:39 | Tinie |  Dear Diary
1. Chtěla bych být v host rodině v New Yorku, je to můj sen.
2. Chtěla bych jít na Time Square, Empire States Building, Sochu Svobody, Central Park, Brooklynskej most, atd.
3. Chtěla bych zažít typické americké Thanksgiving (Díkuvzdání)
4. Chtěla bych ... toho hodně, ale mám příšernej strach...
...že se dostanu do špatné rodiny
... že se dostanu do nějakého nudného zapadákova
... že mě nebudou mít rádi
... že se něco stane tomu dítěti a já skončím v base
... že se mi tam bude tak strašně líbit že tam budu chtít zůstat, ale nedostanu zelenou kartu...
prostě mám strach, jsem nejistá, ale vím, že to chci alespoň na rok zkusit a udělám pro to všechno.
Teď je mi sice 15 a je to ještě daleko, ale už příprava krok 1, je pročítat si články a zkušenosti jiných slečen co jsou v USA a hlavně pořádně zamakat na Angličtině. Nechci se chlubit, ale už teď umím anglicky docela obstojně, na devátou třídu nadprůměrně, takže to není problém... Ani se moc nebojím... vždyť vždycky můžu odjet zase domů, ne? xxx
Tina.

American dream

9. srpna 2012 v 8:54 | Tinie |  Dear Diary
Mám tak trochu sen jet v devatenácti jako Au pair do Ameriky. Předchozí dny jsem strávila zahrabaná u počítače a pročítala jsem všechny články a blogy au pairek, jaké mají zkušenosti. A opět jsem si udělala oboustraný názor. Některé tam zažívaly doslova teror, některé byly absolutně spokojené. Tak nevím. Všechno záleží jen na štěstí... Snad ho budu mít i já... ale teď je moc brzo nad tím uvažovat, ještě mám na to 4 roky. :)

Back in reality

8. srpna 2012 v 18:28 | Tinie |  Dear Diary
Tak jsem se úspěšně v Neděli večer vrátila z pozemského ráje na Krétě. :/ Hořkosladké pocity, protože na jednu stanu to bylo boží a úžasný a na druhou stranu děs, protože 11 dní na pokoji s matkou a babičkou, nikdy více prosím.
Zpětně mám pocit že jsme většinu dovolené trávily tím, že jsme se hádaly.
Vždycky to bylo buď já s mamkou proti babičce, nebo já s babičkou proti mamce, a zřídka dokonce babička s mamkou proti mě. Děs. Děs. Hrůza.
Ale to je jedno, i tak jsem si to tam krásně užila.
Hlavně moře, bazén přímo u hotelu, úžasné snídaně a večeře s výhledem na moře, FunPark s letním kinem a koťaty a minigolfem, večerní procházky po obchodech, jezení pouličního gyrosu na oběd, večerní procházky po pláži, jemný píseček, teplé moře, skvělé a přátelské sousedky s kterýma jsme občas vyráželi večer ven, let letadlem tam, ten zpátky byl katastrofální, neskutečně jsem trapěla křečema v břiše, nějaká kráva co seděla přede mnou přebalovala na sedadlech své mimino, i když bylo jasně řečeno starostlivými letuškami, že přebalovací půltíky jsou na hajzlech v zadní části letadla, poté následující dvacetiminutové klesání už nad Bratislavou, a to jsme přistávali v Brně (!!!), při kterém mi tak zalehy uši, a neskutečně bolely, že jsem měla pocit že mi praskly bubínky a že jsem ohluchla.
No celkově jsem si Krétu fakt užila, nejvíc mi s tím asi pomohla mp3, bez té bych se zbláznila. :D
Fotky bych dala už v tomhle článku, ale nemůžu najít kábl od mobilu, tak možná někdy jindy. :D